Shop More Submit  Join Login
×

Featured in Collections




Details

Submitted on
September 28, 2012
Image Size
355 KB
Resolution
900×857
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,137
Favourites
84 (who?)
Comments
19
Downloads
16
×
CAPTAIN FIRECRACKER by PhloxeButt CAPTAIN FIRECRACKER by PhloxeButt
wow i love firecracker QvQ

aha halloween pirate costume aha he's gonna pillage all your women pahaha

ahahjsd ahhhhh this was an anser to an ask from my tumblr! omg guys you should all send me more character/costume asks!

[link]

Add a Comment:
 
:iconcaptainkaiijackass:
CaptainKaiiJackass Featured By Owner Sep 29, 2012  Hobbyist General Artist

He looks awesome as a captain haha.
Reply
:iconphloxebutt:
PhloxeButt Featured By Owner Sep 29, 2012  Hobbyist General Artist
aw man yeah! ahahjklda he's the best captain around!
Reply
:iconcaptainkaiijackass:
CaptainKaiiJackass Featured By Owner Sep 30, 2012  Hobbyist General Artist

I dunno, he might have to fight me for that title. n < n
Reply
:iconphloxebutt:
PhloxeButt Featured By Owner Sep 30, 2012  Hobbyist General Artist
omg pfff ahjkalshdajk battle to the death! (though he'd fall asleep halfway through aha)
Reply
:iconcaptainkaiijackass:
CaptainKaiiJackass Featured By Owner Sep 30, 2012  Hobbyist General Artist

Then we'll have a cuddle war or something pffff
Reply
:iconphloxebutt:
PhloxeButt Featured By Owner Sep 30, 2012  Hobbyist General Artist
yes good omg ahahsjlkad
Reply
:iconcaptainkaiijackass:
CaptainKaiiJackass Featured By Owner Oct 3, 2012  Hobbyist General Artist

Haha I totally want to draw this pffff
Reply
:iconmrsdrpepper:
MrsDrPepper Featured By Owner Sep 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
OHMYFREAKINGGOD WHAT

YES YES YES

everything about this is YES AGGGK
His little toe-less pirate boot things and gloves and pirate jacket BAWWW and his little hat<3 he's all FUKYEA IM A PIRATE dhgearjhgoaiejrhoaidsfjbhadflknmaskdcnskldfjasd it's too fucking cute QWQ /squeals into the sun
Reply
:iconphloxebutt:
PhloxeButt Featured By Owner Sep 29, 2012  Hobbyist General Artist
AHHHHHHHHH AHAHA THANK YOU OMG

ahadsfasd omg i had way too much fun designing his outwit wow firecracker pulls off being a pirate very well ahaha ♥♥♥
ahhhhhh fjsakldhfas
Reply
:iconsw3rv3:
sW3Rv3 Featured By Owner Sep 29, 2012
i love your style omq //cries
Reply
Add a Comment: